خانه / رشته مدیریت / دانلود مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

دانلود مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری

فرهنگ شامل اجزای مادی و غیر مادی است. فرهنگ غیر مادی شامل لغاتی است که مردم استفاده می کنند و نیز شامل عقاید و عادات و سنت هایی است که همگی آن را دارند و فرهنگ مادی شامل تمام مواد فیزیکی می گردد که تغییر کرده اند و توسط مردم به عنوان ابزار، ماشین، جاده و مزارع استفاده می شوند. در یک محیط بازاری و درمتن رفتار- مشتری، ساخته های فرهنگ مادی شامل تمام محصولات و خدماتی می شود که تولید و مصرف می شوند. مانند مؤسسات بازاریابی، سوپرمارکت ها و غیره. فرهنگ غیر مادی شامل روشی  است که در آن مشتری در سوپرمارکت ها محصولات جدید تر و بهتر را می خرد. اهمیت فرهنگ در فهم رفتار بشری این است که فهم ما را در مورد این مسأله زیاد می کند که مردم چیزی بیشتر از شیمیدان، فیزیکدان و زیست شناس می باشند. واگرچه تمام مشتریان از لحاظ بیولوژیکی مشابه هستند، عقاید و جهان بین آنها ارزش های آن و عملکرد آن ها در محیط های فرهنگی شان متفاوت می باشد.


فهرست
اهداف یادگیری

تعریف فرهنگ

ویژگی های فرهنگ

فردگرایی

تسلط بر محیط

انسان بودن

مفید بودن

ارزش نهایی

احترام شخصی

واقع گرایان

رسیدن به کمال و معتقدی

افراد موفق و تقلا کنندگان

تقلا کنندگان (سعی کنندگان)

تغییر فرهنگی و فرهنگ متقابل

کانال های توزیع

ترویج و توسعه

دنبال کردن تغییر فرهنگی

فهم فرهنگ متقابل رفتار مشتری

نیازبه شناخت فرهنگ متقابل

 نکات مورد توجه در محصولات

نکات مربوط به توسعه کالا

خلاصه مطلب

موضوعات مورد بحث

زیر مجموعه های فرهنگی

زیر مجموعه های فرهنگی سیاه پوستان

ویژگی های روان شناختی

رفتار مشتری واستنباط بازار

الگوی رسانه ها

زیر مجموعه های فرهنگی آسیایی

رفتار مشتری و استنتاج های بازاریابی

رفتار مشتری وشناخت بازار

الگوهای خرید محصولات

رفتار و عملکرد خرید

گسترش و توسعه برای اسپانیایی ها

گسترش و توسعه برای اسپانیایی ها

رفتار مشتری واستنباط ها ونکات مهم مربوط به بازاریابی

الگوی خرید کالا

رفتار مشتری وشرایط اوضاع بازار

 

 

 

دانلود مقاله تأثیرات محیطی بر رفتار مشتری
قیمت : 6900 تومان
فرمت فایل : Word
تعداد صفحه : 133
حجم فایل : 114 کیلوبایت

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *