مدیریت صنعتی بازاریابی
این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران ۱۰واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است.
This study develops a framework of integrated propositions of organizational learning in organizational buyer behavior. The focus is on the communication activities and relationships between and within the strategic business units operating within the purchasing process. Field support for the proposed relationships is provided in a series of case studies based on interviews with 30 managers of lO strategic business units of a major publiclyowned global services organization. Implications are discussed based on the framework and the case studies
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت ۲هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت ۶هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این ۶هفته در نظر نگرفت.
Chris, a newly hired marketing research analyst in the organization,needed a computer and printer for the office. Chris ordered a system following purchasing department rocedures. Purchasing processed the order for the computer that arrived in 2 weeks, but held up the order for Chris’s printer until enough printers were needed by the organization to get a quantity discount. Six weeks after the order was placed, Chris received the printer. Purchasing received a quantity discount for the organization’s printer order. What purchasing did not consider was the productivity loss to Chris during the 6 weeks of not having a printer.
فهرست
مقدمه
موانع کلی موجود در فرایند خرید
چارچوب و طرح های ذهنی
پردازش اطلاعات بازار
هویت اموزش گروهی
عملکرد فرایند خرید
نتایج و معانی ضمنی
این مقاله به صورت زبان اصلی و به همراه فایل ترجمه فارسی با فرمت ورد ارائه میگردد