بررسی وضعیت فروش محصولات چرمی سبک
انسانهای نخستین به منظور بقاء نسل، اجباراً دست به شکار حیوانات می زدند. پوست نیز جایگاه ویژه ای داشته است. چراکه این فرآورده دامی بهترین وسیله پوشش انسانها برای جلوگیری از خطرات گوناگون بوده است. این نوع استفاده از پوست را می توان منصوب به عصر یخبندان (پانصد هزار سال قبل) دانست . در ابتدا بشراولیه از استخوان و سنگهای تیز به منظور از بین بردن گوشتهای اضافی و ضایعات پوست استفاده می کرد. ولی بزودی به فساد پذیری سریع این نوع پوستها در مقابل انواع میکروبها و باکتری ها پی برد. بعدها مبادرت به خشک کردن پوست در برابر آفتاب یا آتش کرد. که بازهم پوستی شکننده و غیر قابل استفاده بدست می آورد. تا اینکه سرانجام متوجه فوائد عصاره های گیاهی برای جلوگیری از فساد پوست گردید.
مصریان قدیم از حدود ۲۵۰۰ سال قبل از میلاد، از ترکیبات معدنی آرد شده مانند املاح آلومینیوم و دانه های مازو برای ساخت چرم استفاده می کردند. یونانیان و رومیها، از پوست و برگ درختان کاج و صنوبر استفاده می کردند . با توجه به این نکته بسیار مهم که صنعت چرمسازی در طی زمانی بسیار طولانی به تکامل خود رسیده و تجربیات فراوانی را پشت سر گذارده است. از زمانهای قدیم پوست به عنوان یکی از صنایع دستی حاصل از مهارت بشر هم مورد استفاده و هم مورد توجه و ستایش بوده است.
فهرست
فصل اول: طرح تحقیق
بیان موضوع یا تعریف مسأله
ضرورت انجام تحقیق
پیشینه تحقیق
فرضیات
تعریف عملیات متغیرها
نوع تحقیق و دلایل آن
ابزار گردآوری داده ها
جامعه آماری
مراحل انجام تحقیق
تعریف مفاهیم
محدودیت ها
فصل دوم:ادبیات تحقیق
بخش اول آشنایی با صنعت چرم سبک
تاریخچه استفاده از پوست، چرم و چرمسازی
تکنولوژی (فن آوری) در صنعت چرم
مراحل ساخت چرم
عوامل مؤثر بر کیفیت پوست و چرم
الف پوست
ب چرم
انواع چرم و موارد استفاده از آن
انواع محصولات چرمی
بخش دوم مباحثی در باب صادرات و ابعاد مدیریتی آن
تجارت بین الملل و کشورهای روبه توسعه
جایگاه صادرات غیر نفتی در اقتصاد کشور
آثار جانبی افزایش ظرفیت های تولیدی
نقش صادرات غیر نفتی در ایجاد اشتغال
تعریف استراتژی
نقش و جایگاه صادرات غیر نفتی در استراتژی های توسعه اقتصادی
الف استراتژی جایگزینی واردات
ب استراتژی توسعه صادرات
انواع استراتژی های رقابتی عام
رهبری در هزینه
تمایز محصول
تمرکز (محدودنگری)
میانه روی
تعریف بازاریابی
استراتژی های عمده تقسیم بندی بازار
استراتژی بازاریابی یکسان
استراتژی بازاریابی تفکیکی
استراتژی بازاریابی تمرکزی
ارزشیابی و انتخاب استراتژی تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازار های بین المللی
استراتژی توسعه آمیخته بازاریابی
آمیخته محصول
اهمیت قیمت در آمیخته بازاریابی
آمیخته تشویق و ترفیع
اجزای تشویق و ترفیع
توزیع فیزیکی در آمیخته بازاریابی
تصمیمات عمده در بازاریابی بین المللی
ارزیابی اوضاع و احوال و محیط بازاریابی بین الملل
تصمیم به فعالیت در سطح بینالملل (Deciding wether to go abroad)
تصمیم در مورد انتخاب بازارها در سطح بینالملل (Deciding Which market to enter)
تصمیم در مورد چگونگی وارد شدن به بازار بینالمللی (Diciding how to enter the market)
تصمیم در مورد برنامه های بازاریابی بینالملل (Deciding on the markting program)
تصمیم در مورد نوع سازمان بازاریابی بینالملل (Diciding on the marketing organizition)
فصل سوم: روش تحقیق
مصاحبه با مدیران واحدها
جامعه آماری
منابع اطلاعات
فصل چهارم: جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل داده ها
اطلاعاتی راجع به مدیران مراکز
بررسی فرضیه ها
فرضیه
فرضیه
فرضیه
فرضیه
فرضیه
تحلیل یافته های مصاحبه ای
تولید کنندگان
فروشندگان
مشتریان
تبلیغات برای فروش
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه
نتایج بدست امه در ارتباط با فرضیه
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه
نتایج بدست آمده در ارتباط با فرضیه
پیشنهادات
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه
پیشنهادات در ارتباط با فرضیه
سایر پیشنهادات
توصیه به سایر دانشجویان محققین
منابع